D - dag.

Onsdags så var vi lediga, allså igår.
På min lediga dag så umgicks jag med Cecilia, Linus och Jimmy, det var skoj skoj! Det skulle inte vara så från början alla bara klydda men det blev fan så till slut endå. Då blev jag glad :)
Vi gjorde inte så mycket, snackade och så sen blev det sova på kvällen, fast vi sov inte så varför ljuger jag ?
men vi försökte illfall.
På morgonen så åt vi frukost sen så vaknade Crille så rökte vi. (:
Sen åkte vi alla till lund för träffa massa annat folk som dissa oss men jaja då vet man det så det är lugnt! =D
Vi åt pizza och hade massa mys! Sen var det hem dags.

Tack för dagen till Cecilia, Jimmy och Linus, Du kan ringa linus om du behöver prata :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0