HELGEN!

Fredag : Jag var med jimmy och cecilia och åt i stan! myysiiigt. billig pizza. 40 kronor, det gillar vi :)
Sen på kvällen så åkte jag till en kompis och sov där.

Lördag : Upp klockan sju ta mig in till stan och åka till Sandra för då skulle vi shoppa på Entre. Det blev as lyckat!
Jag handlade :

* Linne
* Tröja
* 2 bhar.
* 9 par trosor
* lös naglar
* Mascara
* faoundation
* byxor
* mat! =D

Tack för en lyckad shopping Sandra :D , sen på lördag kväll sov jag över hos min älskade cecilia :) Det var mysigt och cecilia hade rökat på förfan, över speedad, men du gör det underbart min lilla tös. Tack för helgen tösen.

Söndag : Idag hände det inte så mycket, låg och drog oss till halv två för fan sen blev det upp och åka till cecilias pappa och städa. Snacka om stort hus, en fin stor gård :D!
Klockan 20.15 åkte jag och jimmy hem sen satt man en stund på sjukhuset o väntade på sin buss hem! Men det gick endå hyfsat snabbt :) Tack för helgen, Cecilia, Sandra och Jimmy <3

Kommentarer
Postat av: cilla

Hahah naww tack själv gumman <3

2011-04-06 @ 22:00:45
Postat av: Jasmine

awww, ingen fara gumman! `=D <3

2011-04-07 @ 18:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0