Pizza helgen.

Hej bloggen.
Just nu sitter jag bara vid datorn och vill skriva av mig lite, jag hoppas det är okej för dig.
I helgen har jag varit med Cecilia och lite annat folk.
PÅ fredagen så blev det till Cecilia i veberöd så hon kunde jobba, (städa) sen kom hon hem så fixade vi oss sen skulle vi enda hem till mig i lomma för att hämta ett par skor :$ ..  Sen efter det blev det bussen till bjärred klockan halv tio.. jag hade lite fel på tiden men vi kom dit till slut sen så hände det inte mycket där men senare på kvällen kom nadde bladde och peder.
Vi gjorde inte så mycket, vi var uppe på Linus vind det var faktiskt läskigt. Senare på kvällen skulle Peder hem men Nadde bladde stannade kvar så vi kollade på en svensk skräck film, konstig men endå läskig.. jaja.
Tur att vi var uppe på vinden innan det var film säger jag bara. haha (a) ..
På lördag så stack jag och Cecilia in till stan, Köpte lite saker och gott gott och satte oss och väntade på en kompis sen åt vi PIZZA! Vi är såna stammisar där på Primo mitt i lund C. :)
Och idag blev det att sova ut till klockan ett! Sen klockan kvart över två tog jag bussen hem till lund. Helt konstigt, varje gång vi har tagit buss nr 6 till veberöd har vi fått såna fucking sur gubbar som buss chauför.! Han blev arg på mig idag för jag inte hade en en krona. men men. (a)
Nu är jag hemma och väntar på mat. Sen ikväll blir det sova sova sova...
By the way! Det är jätte fint väder, men imon ska det blir dåligt igen.
Hejdå bloggen, vi hörs imon. kram på dig :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

shit asså så mycket du skriver jag kommer inte ihåg hälften typ så jag kommer inte skriva lika mkt som dig xD men men :D <3

2011-04-10 @ 20:23:16
Postat av: Jasmine

hahah men vafan ;) .. Skriv vad du kom ihåg och vad som var värt och skriva om :) haha <3

2011-04-10 @ 20:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0