RÖVHÅL!

Hej bloggen.
Jag har fett med huvudverk och jag hittar inte min treo. jag vill ha min treo och det är nu!
Skolan har varit mycket dåliigt.. Jag har mått dåligt i magen och mått illa och varit hunrig och inte alls känt mig kry på några sätt. Sen får jag ett samtal.. som inte gör saken bättre men tiden läker väl alla sår.. de är bara att bita i det sura äpplet..
Sen så blir mina känslor helt konstigt.. Jag lyckas såra dig.. det var det jag INTE ville göra men det var lika bra att få sagt det nu än senare när vi kommit närmare varandra.. Förlåt, snälla! :'(
Jag hoppas det blir bra av allting i slut ändan och alla gör vad de känner att det blir lyckliga av.. Jag hoppas jag också kan komma till ro med mina jävla känslor..
I slutet av dagen sög verkligen enu mer.. mitt prov kommer gå åt pipan imon. för jag går ju på vipan. HHAHAH VILKET RIMM! du är piM!
aja, slut skämtat nu. får hoppas på morgon dagen istället.
Hejdå bloggen.
håll ut.

Kommentarer
Postat av: Robin BF2B

Det var en ttevlig lite blogg du gjort=)

2011-04-05 @ 17:21:59
Postat av: jasmine

haha robin! . visst har jag :D jag lovar du kommer rå läsa den, haha! :)

2011-04-05 @ 19:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0