Utvecklingssamtal.

Hej bloggen.
Jag hade samtal med min lärare idag och mamma. Det gick som de gick..
IG i typ alla ämnena.. men det löser väl sig för just nu orkar jag inte göra nått.
Jag gör fan allting men får inget för det så varför ska jag kämpa? svara mig på den frågan.
Illfall det gick som det gick.
Tack för du var där och stötta mig mamma. Utan dig hade det aldrig gått..
Annars hade dagen gått som den har gått..
Haha så sjukt ball på lektionen idag. hahah teckomantorp cecilia! <3
Fy fan vad jag älskar dig <3  .
Lyssnade lite på radio i morse. Där pratade dem och bristningar i ljumskarna, för det var en tjej som skämdes att visa sig för killar för hon hade det, men det är inga prioblem :D!
Sen pratade de lite om sexställningar och det finns många olika ställningar i en ställning, ex som bakifrån och den vanliga ställningen, lite mysigt och lyssna på.
Vad sägs att börja blogga om lite sex och samlevnad ? :)
Hejdå bloggen! Kram

Kommentarer
Postat av: Vänlig synpunkt

Tyvärr så kan lärarna inte ge betyg efter ansträngning, dom måste följa en viss mall dom fått av skolverket, vilket dom säkert även visat för er.

Uppfyller du inte kraven för G i uppgifterna du gör osv så har dom inget annat val än att sätta IG..



Så ett snabbt tips är att du ber om en kopia på de så du får se vad du måste uppfylla när du tex skriver en uppsats!

Inget är omöjligt, jag hade själv ig-g i alla ämnena till 9an sen skärpte jag till mig, tog det på allvar och började lägga ner RIKTIG tid på plugget. Vilket lönade sig med att jag hade 230 poäng när jag tog examen, istället för 160.



Vänliga hälsningar en som upplevt liknande :)

2011-04-22 @ 13:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0