Länge sedan nu

Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu.. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja för det är ganska mycket som har hänt nu på sista tiden..
Jag har varit på läger med klassen och det var kul! :) Dock lite tråkigheter som hände men vad ska man göra åt det.. Hoppas du mår bra nu och du vet vem du är <3 ..
Sen igår var jag med min lilla ängel och vi pierca oss i tungan i malmö, fan vad man oroa sig i onödan, haha.. :/
Just nu har jag väldigt ont i tungan illfall.. Kan inte äta, dricka eller nått sånt för exakt allt gör ont.. :(
Jag hoppas bara nu att allt läker fint och det inte blir några problem...
I helgen firade vi min pappas 40 års dag :)! Det var faktiskt väldigt kul =D !
Sen senare på kvällen kom danne till mig och skulle sova där :) Det var mysigt och det tackar vi för! <3
Sen är det säkert en massa mer som hänt men det får ni inte veta :o :$ MOHAHAH!
Hejdå bloggen!
Vi hörs säkert snart igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0