Bra tisdag. Shopping!

Hej bloggen!
Idag har det varit överdrivet bra. Har mått som en kung! :)
Jag började 20 över åtta rätt så okej, men en sak som INTE är okej är min lärare.
Jag orkade inte o var helt oseriös så var min kompis Felicia och det och skit förbannad typ på skoj så fick läraren ryck för jag stod upp framför mitt bord så tog han i mig och var helt så seriös och bara kollade mig in i ögonen helt nära mig.. och sa att jag skulle skärpa mig o så.. man blev helt rädd fan. Sen så fick jag o Felicia sitta i ett annat klassrum och öva till en låt så skulle han komma in och hjälpa oss så rapade jag och så kolla han helt surt och äcklat på mig . man bara vafan, jag går på vipan och går barn och fritid. jag har inte lärt mig att man inte får rapa. Förlåt liksom.
Det var skolan de.
Sen efter skolan hade jag omprov och det gick nog som det gick, inga kommentarer. :)
Efter det blev det massa shopping vilket jag inte visste så då blev jag enu mer glad! ^^
Och det blir shopping på lördag också. Kalla mig för vad du vill, jag kallar mig för rik och bäst! =D
* Rosa tröja
* Grå tröja
* Vitt linne
* Grått linne
* Rosa linne
* En ring
jag as nöjd!
Tack till ett cecilia för denna dagen. Att du ville vänta tills jag gjort mitt prov och sedan shoppade med mig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0