Rörig helg.. förlåt

Hej bloggen.
Ja ni undrar säkert allihopa vad som har hänt i helgen.. om ni läst lite på facebook eller bara sätt det lite sådära hastigt.. Jag tänkte bara skriva lite snabbt om det men inte gå ner på djupet för att såra någon eller att peka ut någon.
Som sagt kan jag börja säga att jag har varit hos min bästa vän lina o hennes kille johan i helsingborg. Det började ganska bra men sedan blev det bara en katastroff och jag ångrar det oehört mycket .. som jag redan har sagt men..
Ibland vill man bara spola tillbaka tiden. Sen på söndagen så sprack det på alla håll och kanter för alla.
Min pojkvän som jag har haft i snart två år och jag gick skillda vägar från och med idag..
Jag hoppas det var rätt beslut för oss båda, men om jag ska vara ärlig så tror jag det, fast i mina ögon som kommer det alltid vara du och jag även om du inte tror det eller någonsin kommer tro de. Men så länge jag vet det så.
jaja, enu en gång. förlåt allihopa som jag sårade denna helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0