Underbar dag!

Hej bloggen.

Idag igen var det en underbar dag! Jag gick i skolan som vanligt och det var rätt så kul! :) Övade lite till mitt prov med Cecilia, men sen gick det inte bra så Lina fick komma och hjälpa oss och då funkade det plötsligt! :$
Haha .
Efter skolan så stack jag och Cecilia till bjärred med lite folk, det var jätte roligt! :)
Vi stack hem till Cecilias linus (a) , .. Han föräldrar var jätte trevliga!!, sen när vi skulle gå så fick vi kladdkaka :D!
Som tur hann vi bussen till lund sen väntade vi där ett tag och så skicka jag smsa till mamma o sa att jag åkte till veberöd o det var inte så poppiis. men skit samma..
Just nu sitter jag här med bloggen . Men ska sova nu.

Kram till bloggen
och puss till dig.

Kommentarer
Postat av: You know ;)

Ja de var sjukt ballt ;)

2011-03-31 @ 08:48:09
Postat av: Jasmine, u know ;)

Haha ja det var det! :D

2011-03-31 @ 14:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0