FETASTE VALBORG!

Denna valborgen blev bättre än vad man kunde hoppas på. Först så skulle jag inte göra något.. Blev lite så fan också.. Men så pratade jag med Ponne och då frågade han om jag ville hänga med till Tempel i helsingborg, ja varför inte, så då bestämde vi det! =D , Innan vi stack till Tempel så var det för krök hos dennis, en av de rikaste ungdomarna i skåne, haha vara bara så illa tvungen! haha. Det var muusssiigt, Som tur när vi kom dit så skulle en tjej också med oss, Rebecca en riktig sockerbit! Vi kom dit vid elva kanske inte fan vet jag?! :) Åt lite och levde jävel på stationen i helsingborg, DIREKT när jag och Ponne kommer ut där tror du inte en polis kommer fram?! , Ska börja tittillera att vi har cider i famnen och sånt, så fick kasta en hel sen så fick vi lägga undan dom andra i Rebeccas väska sen så fick vi typ gå och och så varande han att om han ser oss med dem igen så tar han in oss eller ja han tar vår dricka, Det är valborg, slappna av.
Klockan tolv var man inne på Tempel.
Det var inte så mycket folk där till att börja med men sen! Uscch ja! Vi dansade och hade det allmänt bra! Men som man brukar säga man mår ju som man förtjänar :$ ... Jag och Rebecca stod och dansde på en sån platta för ett gäng med vuxna killar och sen fick vi dricka för de! Gott var det. Pojkarna fick lite dricka med :) . (Pontus, Dennis och Krallan).
Usch det var varmt. Tänk lilla mig, ha tre killar in till mig när man dansar och så är man ju så liten så är det är ingen luft där nere, VARMT! SVETTIGT! BLÖTT! Grrrr.
Klockan 04.20 så bestämde vi oss för att sticka till Donken men dom hade såklart inte öppet. haha så det fick bli korvmannen med vatten utan bubblor! Sen gick vårt tåg 05.21 och till dess fick vi sitta och lyssna på Krallan som hade satt nått i halsen och hördes som en KRÅKA med konkelbär. Pontus tyckte det var roligt illfall :D .
Sen låg man i sängen vid sju kanske och vaknade vid Tio. Grattis till min och min lilla pontus :) <3
Tack enu en gång till Pontus, Rebecca, Krallan och Dennis! <3

Kommentarer
Postat av: pontus eriksson

tack för kvällen sötnos

jag gillar dig <3

2011-05-01 @ 22:14:34
Postat av: Jasmine

Aww tack själv sötnos,

Jag gillar dig med pontus <3

2011-05-02 @ 08:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0