Lugn helg.

I fredags så var jag med min älskling Pontus :) Direkt efter skolan stack vi till Dennis med Kulle :) , Och när vi var där så var Krallan också där men i duschen! :o
Senare bjöd jag dit Spjonk i hemlighet så blev jag rädd att Dennis skulle bli sur så Kulle hoppade in och rädda situationen :) haha tack Kulle :) ..
Efter Spjonk hade kommit så stack vi och åt på en pizzeria. Kommer inte ihåg vad den heter men du har den på min facebook som incheckning, (A) .. Haha jag hann checka in före Spjonk!! mohaha.
Sen stack jag och Pontus hem till honom för att nanna.
I lördags så hände det inte mycket, Frukost, åka och handla mat inför kvällen! :)
Sen på kvällen blev det bara mysstund med pontus familj! :)
Söndag hände ingenting alls, endå ganska skönt men blir drygt i längden.. När jag skulle hem senare så då jävla pissa det ner med regn och åskade och allt så Pontus pappa körde mig, man tackar och bugar :)
Påvägen hem till mitt hus i lomma gick jag utan skor så jag trampade på mina mjukisbyxor, och bara för jag var lite våt så var det skit samma så jag satte igång med att gå i dem värsta vattenpölarna, Det var inte kallt, det var skönt.. Jag gick där som ett barn och nynnade, mysigt faktiskt.. Det fattades bara dig...
Tack för denna helgen allihopa :) <3

Kommentarer
Postat av: SpjonK

MOHahahha ;D bara tur att du han före ;)

2011-05-23 @ 15:56:42
URL: http://spjonk.se
Postat av: Jasmine

hahah eller inte, jag är bäst helt enkelt :D

2011-05-23 @ 17:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0